Post by provsiasantneli on Mar 4, 2022 10:42:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ronin: The Last Samurai ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ronin: The Last Samurai IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrænset alle ▞▞▞
▞▞▞ Ronin: The Last Samurai 2022 version ▞▞▞
Meget godt gameplay, det er meget tilfredsstillende, når du får et streg eller parerer
Jeg elsker ideen med spillet, men de fleste af de gode ideer er hentet fra sekiro.Selvom den grundlæggende idé er god, mangler spillet mange funktioner, som dets inspiration havde, såsom helbredende genstande og flere værktøjer til at afbalancere den uretfærdige vanskelighed. Jeg tror, at en seriøs rebalance er nødvendig, før dette spil kan betragtes som godt, men fundamentet er solidt nok.
Da du er en, der har mestret Sekiro, er dette spil absolut det bedste, og det tætteste, du kan komme for at spille et shinobi-spil af Sekiro-typen på mobilen. Eneste ulempe, som jeg ikke kan lide, er, at du har "energi", som du skal vente med at bygge op til at spille i stedet for kontinuerligt spil. Men det er kun en lille ulempe, elsker spillet uanset.
Installerede spillet ikke for at spille det, men for at forlade denne anmeldelse. Dette spil fik straks min opmærksomhed fra titlen "Ronin: The Last Samurai", primært for det faktum, at en Ronin og en Samurai er to forskellige ting og ikke ville blive brugt til at beskrive den anden. Samurai er en japansk sværdkæmper, der tjener en herre. En Ronin er en mesterløs japansk sværdkæmper, der ikke har nogen herre...det kan ikke være begge dele.
Det er et ret godt spil bortset fra det bratte spring i sværhedsgrad og fjender og bosser, der bogstaveligt talt er kopieret fra sekiro: skygger dør to gange
Fænomenalt spil, kræver faktisk dygtighed, og du kan udvikle din karakter. Annoncer er ikke så dårlige og er ikke mere irriterende end at slibe for at komme op i niveau i noget andet almindeligt spil. Kampsystemet er fantastisk, og dette er et fantastisk spil, mobil eller andet.
Ronin: The Last Samurai ஆக்ஷன் xmmc
Det gjorde et godt stykke arbejde med at holde dig hooked i begyndelsen med hurtig level up og stamina regen, men de samme 10 niveauer blev hurtigt gamle med ikke nok genstandsbelønninger til at holde mig hooked
Godt spil, men alt for svært for en afslappet spiller, der bare prøver at slå tiden ihjel.
Når som helst der er en opdatering, fortæller den mig "download til den seneste opdatering for at få gratis ædelstene" så starter jeg mig ud af spillet. Selv efter unistalo og geninstaller Jeg skal formatere dine opdateringer bedre for at undgå fejl som denne. Det er gået 24 timer og kan stadig ikke spille
Ret engagerende og darksoulsesk-spil, men der er en stor betalingsmur, så uanset hvad du gør, gør du ikke nok ved dem
Et forældet tidsindstillet "energi"-system, lootboxes og prisfastsættelse, som forgriber de fattige og ludomaner. Med andre ord, bare dit gennemsnitlige mobilspil.
Bruges til at have ægte progression og en vanedannende gameplay-loop. Nu er det bare et spil med mikrotransaktioner, som blokerer progression uden betaling. Jeg var glad for at slibe det gratis og var endda villig til at betale for en betalt version... men holy moly, hvad dette spil er blevet til, er en vederstyggelighed for det, jeg først downloadede.
Ganske godt spil generelt, virkelig smuk grafik. Al mekanik er glat med undtagelse af kontraflash. Det virker umuligt at komme ned. Jeg har slået det op, jeg har øvet mig, intet ser ud til at virke
det er et godt spil, jeg elsker grafikken og måden katanaen ser ud på, så fortsæt det gode arbejde, jeg ser frem til flere spil som dette åh, og hvis du kan tilføje en tilpasselig katana, men det er første gang, jeg spiller sinse, jeg har downloadet det var for 2 år siden, men alligevel elsker jeg alt ved det
Dette er bedre end de fleste spil, jeg har spillet. Men de kunne indsætte en dialog mellem kapitlerne, såvel som når du skal kæmpe mod chefen. De kunne tåle at give os mere bytte, når vi besejrer en boss på et niveau.
Det bliver ved med at slette min anmeldelse, så her er det hele, det er et 1p-spil designet som en MMo, masser af IAP'er og loot-bokse for at gøre fremskridt hurtigere, og en robust grind til f2p. Det er et ret fedt lille spil, kunststilen er fin, og gameplayet er solidt. Jeg nåede ikke for langt som kapitel 3 eller 4, jeg havde andre ting at spille og manglede bare noget at spilde tiden på at udholde. Gl det bliver hurtigt svært
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg kan ikke lide, hvordan du skal vente 6 dage på en sjælden kasse. Jeg ville gerne tale om de daglige belønninger til, kan du tilføje bedre belønninger som mere udstyr. Og måske nogle bedre drops til udstyr?
Dette spil er smukt tegnet. Det plejede at være sjovere, plejede at være svært, men tilfredsstillende, men nu... det er det hverken. Det giver ingen belønning for at betale, det får dig til at se annoncer. Det er meningsløst at kæmpe, fordi det ikke giver belønningen ved ikke at kæmpe (95% af tiden kan du ikke kæmpe, fordi du skal plyndre efter de ting, du har brug for), musikken drøner ved og ved (deprimerende), du vil dø, når han kæmper meget med den forkerte fyr, og den er besat af at samle en masse ting, du ikke har brug for. Trættende.
Spillet er EKSTREMT GENTAGENDE, og de har kun én kvindelig karakter, jeg ville ønske, vi havde mere at skifte, med hensyn til grafikken, ville jeg ønske, at spillet zoomede mere på den spilbare karakter, jeg føler, at jeg leger med lille chibi
Masser af sjov! Enkelt og fornøjeligt. Annoncer er valgfrie for genoplivninger og sådan. Godt gået til udviklerne. Vil nok betale lidt i det bare for at støtte. Ønske, at ædelstene var en smule billigere.
Det værste spil derude. Så som om jeg skal spille 20 runder bare for at afslutte 1 kapitel? Hele tæller-tinget er bogstaveligt talt umuligt. De tror, at mennesker har Ørneøjne. Faldet er en joke.
Dette spil er et godt spil, men det er svært at udføre tællerflashen, og det bliver ved med at gå ned
Jeg elsker dette spil, men af en eller anden grund kan jeg ikke reklamere. Nogen der har en rettelse?
Sjovt, men irriterende, virker som om spillets responstid for mine handlingsinputs enten er langsom eller bare ikke registreres helt. Det kan også være lidt af en grind med meget lidt faktisk belønning af nødvendige genstande, drop rate er dårlig, og nogle gange har din succes/overlevelse mindre at gøre med færdigheder og mere med held at gøre; for eksempel når du er omgivet af 4-5 fjender, der alle angriber samtidigt, har du muligvis ingen chance for at parere uden skade, og den eneste mulighed er bare at blokere og absorbere dem for at vakle).
Flot kunstdesign, dårlig nivellering! De første 3 niveauer er acceptabelt på et par timers spil.Men uden at betale for ædelstene, når du kommer til niveau 4, sidder du fast der og skal fortsætte med at dyrke de første 3 niveauer over eller køre automatiske tomgangsmissioner for at samle ressourcer og håbe på, at udstyr falder for at klare niveauet. Det giver frustrerende og skuffende spil. Ærgerligt -- dette ville være et anstændigt spil, hvis du kunne udvikle dig normalt uden at ramme pay-to-play-væggen så hurtigt.
Jeg ville ændre dette til 5 starter, hvis udviklerne kan rette denne fejl. Hver gang jeg prøver at åbne appen, dukker der en besked op om, at en ny version er tilgængelig at downloade, men jeg har tjekket, og appen er opdateret. Kan I hjælpe mig?
Meget betalt for at spille spil. Ingen fremskridt mulig uden løbende at bruge en masse penge.
Ronin: The Last Samurai Action wts
Fantastisk actionspil med noget strategi påkrævet. Kunststil og kontrol er fantastisk. Simpel hack og slash-kamp, der får dig til at udvise lidt tålmodighed og timing for at få succes. Det er en balancegang mellem at angribe, blokere og parere. Kan til tider være lidt griny, men du kan købe opgraderinger osv. for at fremskynde tingene. Har spillet omkring en måned og har 4 episke stykker udstyr og et par sjældne genstande udstyret, følte aldrig, at jeg havde brug for at købe nogen pakker. Når raids åbner, hjælper det meget
Elskede spillet, men da jeg blev bedt om at opdatere, afinstallerede jeg og downloadede det igen nu, det spørger bare om at opdatere, kan ikke engang spille spillet længere.
Jeg kan godt lide spillet, men annoncerne er så irriterede, at jeg ikke har noget imod at betale for at springe annoncer over, men ja, jeg afinstallerede
Selvom dette spil har et stort potentiale, på grund af det interessante og sjove kampsystem, tvinger det pludselige spring i sværhedsgrad ud over den skøre opbremsning af din egen progression dig til at bruge en masse penge (eller vente i evigheder) for at få yderligere...Indtil udviklere finder den rette balance mellem gameplay og malkepenge, efterlader jeg 2 stjerner.
Det er et fedt spil, ikke på telefonen længere, gæt det er bedre på den måde, ligesom alle de falske jats n geez guds n djævle... spillet er på tidsgrænser, men det bliver bedre.🤔
Jeg spiller alle spil i Google play. Dette er virkelig en skjult perle for dem, der nyder et hack n slash-spil. Ja, det er en smule gentaget, men spillet holder det interessant ved at tilføje nye fjender og nye chefer. Elsker alt ved det. Gå ikke glip af dette virkelig fantastiske spil.
Kan ikke engang åbne spillet. Indlæsningssiden stopper ved 70%. Meget skuffet. Pls fix dette ☹️
Sjovt, kan ikke lide energiforbrugsaspektet, vil hellere få lov til at spille så ofte jeg har lyst i stedet for at vente.
Efter ny opdatering kan nogle tilføjelser ikke spille med sort skærm, og spillet stopper. Så vi skal genstarte spillet og gentage scenen. Men hvis du ser tilføjelsen to gange i samme fase, efter genstart to gange, mistede du onigiri og belønningen. Ret det venligst
Fantastisk oplevelse for en mobilapp, men med alle spil kan der tilføjes forbedringer, spillet kunne helt sikkert bruge flere fjendetyper til at bekæmpe spillet bliver gentaget efter et vist punkt, også udstyr og færdighedsnummer er meget begrænset. Jeg fortsætter med at se annoncer for det samme udstyr og udstyr, på vej til at slette
Babys første Sekiro. Som jeg aldrig har spillet, men dette spil passer perfekt til gameplayet. Eneste klage er tyvegodset, som er langt og midt imellem. Det er givende, men loot drops er få eller sjældne. Bortset fra et sjovt spil, hvis du har brug for action. **det er intenst, så vær ikke bange for at dø eller rode
Jeg hygger mig i øjeblikket med dette spil! Det virker som en beta i bevægelse. Jeg ville ønske, at faldraten for gear var højere. Generelt vil jeg spille lidt længere for at se, hvor det ender.
Spillet fryser ved at behandle hver anden kamp. Dette ødelægger bogstaveligt talt spiloplevelsen. Selv genstart løser ikke altid et problem, og du spilder dine spilfremskridt.
Jeg er lige blevet færdig med at slå den første verden, og alt, hvad jeg kan sige, er simpelthen fantastisk, hvis du nyder en sjælelignende oplevelse (følelsen af at vænne sig til at lege med bundne hænder, blive god og lære at lave afkroge til hule mellemrum), så vil du elske dette. Sekiro holdningssystemet er udført meget godt. Fremragende arbejde gutter fortsæt!
Elsker det, men... Jeg har 1 problem, da jeg er en gratis spiller, fordi jeg er gået i stykker klage. Det virker bare wayyyyyy at buffet ud, give det noget slap...👍👏👏👏
Det er sjovt at spille, men det er så svært at dræbe fjender, især hvis du lige er startet. Gør det nemmere for nye spillere, for de vil bare give op. Og gør materialet lidt mere almindeligt i bytte. Det er generelt et sjovt spil, der bare gør fjenderne nemmere.
โรนิน : ซามูไรคนสุดท้าย แอ็กชัน pkas
Rigtig god, men har lidt brug for at slibe hårdt for at komme i niveau eller overhovedet få noget gear. Men jeg nyder kontrollen og prøver at forbedre angreb og kontra. bare den konstante grin med at spille de samme niveauer igen og igen for at blive stærkere eller forhåbentlig få noget gear, ser ud til, at det kunne blive gammelt.
Målretter konstant den forkerte fjende, hvilket gør enhver form for strategi umulig. Til sidst kommer ned til, hvor hurtigt du kan spamme knapperne, fordi det er alt, du skal gøre for at parere. Kræver ingen færdigheder, bare pay2win gear for at komme videre.
Ronin: Samurai Terakhir Aksi ipr
Det er et ret godt spil. Jeg er lige startet på det. Problemet er, at jeg efter tutorialen lige har spillet en kamp, og det bliver bare ved med at halte. Selv efter genstart kan jeg ikke spille spillet. Løs dette problem så hurtigt som muligt
Sjovt, men grinagtigt. Musikken og lyden er fantastisk, grafikken er god, men gameplayet er meget griny. Niveau 1 er 20 etaper. Jeg har spillet mere end en time, og jeg er lige til trin 10. Du skal spille og dø for at få mønter til at opgradere udstyr og færdigheder for at komme lidt videre. Det er sjovt at spille i et stykke tid, men gentagelsen slider på dig og mister interessen ret hurtigt og kæmper den samme kamp for 50. gang.
Meget godt arbejde. 👍 Jeg elsker virkelig kunstværket i dette spil. Jeg elsker, at det ikke var super nemt og så super hårdt, det tester dig bare konsekvent, og det er bestemt værd at mestre modangrebet i dette spil. Jeg kan også rigtig godt lide, hvis du får udstyr til at anvende det dukker op på din karakter.
Begyndte at spille igen efter et par måneder. Nu kan jeg ikke komme forbi den første kamp, da det hele handler om flashtællere. Meget skuffet
Hôtel de rêve: Directeur d'hôtel, Simulation de Aventure xsy
Fantastisk, du behøver ikke prøve meget, da du får det hele gennem tiden og meget f2p