Post by provsiasantneli on Mar 4, 2022 10:55:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Colony Attack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Colony Attack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Colony Attack 2022 version ▞▞▞
Towerlands - tower defense Стратегически qwkl
Colony Attack Strategi gedp
Jag gillar spelet men när jag skulle till en strid och ett asteroidfält när de kom tillbaka hade jag inga skepp och jag förlorade bara 3 skepp
jag gillar det
Brant inlärningskurva.
Grundläggande men väldigt beroendeframkallande.Jag tycker om att spela det
Behöver mycket pengar för att slåss mot stora spelare nya uppdateringar fungerar bra eller mindre spelare för att komma i turneringar och slåss de borde ha gjort klan mot klan krig men låt datorn bestämma vem som spelar vem baserat på fartyg och rang så det kan bli jämnt
Om någon inte gillar dig kan de skicka in hälften av sms och få dig förvisad...ta dina pengar utan att ge dig en rättvis skaka och neka dig tillgång till ett spel som tvingar dig att köpa nantes om du gillar spelet. ..Jag gillade att pengarna inte var problem, det är de små sinnade människorna du har att göra med
Jag gillar spelet men det finns inget att göra... Jag vill slåss mot en spelare men varje planet har inga skepp när jag skannar!! Och jag vill ha en kamp, inte skicka skepp över för att enkelt stjäla saker!
Colony Attack Chiến thuật haue
Mycket beroendeframkallande! Ända sedan uppdateringen får jag ingen meny när jag startar spelet. När jag trycker på något får jag en svart skärm. Måste avinstallera och installera om varannan gång jag loggar in. Snälla hjälp!
Det är ganska underhållande hur folk kan slösa bort sin tid och surt förvärvade pengar på att jaga naniter xD
Rekommenderad utvidgning av anpassningsbarhet
Toppenspel
AKTA SIG! DE ÄR TJUVAR!!! De väntar tills du betalar pengar, uppfinner sedan nya regler och låser ditt konto utan varning eller förklaring! DU BLEV VARNAD
Jag vill ha en nanitfabrik men verkligen en nivå 3 bearbetningsanläggning och jag kan inte göra det eftersom den behöver mer max titan än min max titan
Det är väldigt tråkigt spel
Behöver bättre handledning
Colony Attack Chiến thuật haue
Det största problemet med detta spel är att det skapar femte kolumnsyndromet hos sina bästa spelare. Det tillåter att skapa nya falska spelare med huvudmålet att kontrollera andra spelares försvar. Som sådan och det faktum att dess ursprungsland var den sista bastionen för moral under 39-45 avslöjar hur låg deras folk har räckvidd. Till sist hoppas jag att Geek Beach går i konkurs.
Det här var ganska kul tills man utvecklas lite. Då börjar stora spelare som betalar mycket för bonusar i spelet att våldta dig konstant. Kära utvecklare, snälla, gör det omöjligt att attackera andra spelare om poängskillnaden är 2x gånger eller mer. Det är inte ok att topp 100-spelare kan mobba casual-spelare med låg inkomst och flotta...
Känns som ett ok spel.
Öppna och det stängs omedelbart. Min rad av dagliga inloggningar kommer att dö! Snabbfix behövs
Jag har spelat det här spelet i 2 år, men det har blivit slöseri med tid. Du kan spendera månader på att bygga en flotta genom att bryta resurser och bygga fartyg, bara för att utplånas av ett barn som spenderar mammas pengar för att bygga 10 miljoner fartyg. Inte sura druvor, jag föredrar bara att spela ett spel där ansträngning inte trumfs genom att bara spendera pengar.
Bra spel. Bra grafik och anständigt betygssystem. Önskar bara att det fanns borta hitta mål enklaste n sättet att spara mål i spelet så jag inte behöver skriva ner sladdar n leta sedan efter dem lite vad fortfarande... också. önskar att det fanns ett sätt att kontrollera skeppet mer när man attackerar!!!
Jag önskar att det fanns ett sätt att uppgradera och bygga över 10 miljoner utan riktiga pengar.Jag gillar inte när du spenderar mycket pengar på att köpa fartyg och vart du än skickar tusentals och tusentals fartyg attackerar dem och du förlorar dem alla
Enda problemet är att den höga nivån kan attackera lägre nivåer som jag inte har en chans att bygga upp din flotta för att förbättra! Varför kan du inte sätta gränser för vem du kan attackera? Borde ge människor en chans att förbättra, blev utplånad igen idag, du måste lösa det här tack
Det är bara en annan av dem som betalar för att vinna spel.
Jag vill aldrig fixa det här spelet igen
Jag har begärt att mitt lösenord ska återställas men när jag anger mitt användarnamn och lösenord står det felaktigt lösenord och sedan när jag går för att återställa det har jag ingen e-postadress kopplad till användarnamnet, om du inte kan fixa det vill jag ha pengarna tillbaka när jag har ett kvitto från Google play som säger att jag har betalat in appköp
Inte alltför bra fr galna människor som passionerat
В игре ничего нового не изобретено. Сюжет как будто вырезан из Spore - когда перемещаешься по галактике, осваивая новые земли. Графика вообще убогая! Такого не помню с 90х годов. В режиме просмотра боя видно как корабли мечутся внутри закрытого объёма, даже видно как корабли мечутся внутри закрытого объёма, даже видно внутренив, мечутся внутри просмотра боя видно как корабли мечутся внутри закрытого объёма, даже видно внутренив, мукрани. Причем бой проходит без участия игрока. Игра фуфло!
För några dagar sedan fungerade det bra men nyligen har det gett mig konstiga siffror som 16 000 dagars sköld. Och uppgraderingar börjar och växlar till att ta 300 000 timmar eller mer.
Efter att ha spelat för två år sedan försökte jag ge spelet en chans igen, utan resultat. Förmågan hos spelare i spelets toppskikt att attackera spelare som precis har börjat lämnar små möjligheter till tillväxt, inte heller roligt. Du kan ägna månader åt att bygga om bara för att förlora allt till en enda spelare tre ligor över dig som pingat dig från fyra separata alter under loppet av dagar i väntan på att dina sköldar ska gå ner, redo att torka dig i det ögonblick de gör det.
Mycket mer oldschool av dessa typer av basbyggande spel. Mindre jippon och löjliga byggbegränsningar för att förhindra spelare från att komma ikapp och maxa.
Efter att jag lagt upp mitt användarnamn står det bara att registrera mig och sedan sitter jag fast på min bas eller hemma vad de nu kallar det; ingenting händer när jag trycker på något och när jag startar om appen ber den mig om ett användarnamn... IGEN!
Behöver förbättras och mindre komplexitet
:-)
Tillväxt i det här spelet tar evigheter eftersom du kan vänta flera dagar på att resurserna ska växa. För att påskynda detta kan du spendera och köpa naniter, cirka 150 USD kommer att få en bra start. Det största problemet jag hade med spelet är att alla attacker oavsett konfiguration kommer att resultera i förluster på cirka 20% av de använda resurserna.Om du till exempel attackerar med 1000 skepp vinner du striden och får resurser, dessa täcker dock bara 80% av dina förluster. Det finns alltså inget sätt att bli kortare än att vänta för evigt på att resurser ska samlas eller genom att köpa naniter. Detta är det största negativa med spelet. Vad du också kommer att upptäcka är att nästa dag du loggar in har alla dina skepp förstörts av spelare som måste ha spenderat en mindre förmögenhet på sina flottor. Detta händer regelbundet och uttrycks i många av recensionerna. Spelet skulle vara bra om tillväxt genom attacker var möjlig, tyvärr är det inte det.
Behöver en uppdatering nya fartyg Lägre byggtider pls
Bra spel men du kan inte avancera på grund av att mer avancerade spelare tillåts attackera dig och torka hela din flotta Jag har nu bara 15 miljoner att bygga ny flotta orkar inte försöka längre så avinstallerad.
Trevligt litet spel. Ingen press att spendera riktiga pengar. Och du behöver inte vara barnvakt på ditt konto hela tiden.
Trevligt spel av strattyp. Men när en attackeras skulle det vara trevligt att veta när min flotta förstörs. Bara ett förslag
Det kommer att ta månader och månader att bygga en flotta för att på en sekund utplånas av en större flotta. Det är därför det finns så många tomma kolonier. Slösa inte din tid. Om du inte har massor av pengar att bränna.
Svårt att bli oslagbar.